نخستین مراسم سالگرد دکتر اسد الله آزاد برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، در این مراسم دکتر  رحمت الله  فتاحی، دکتر  محمد حسین دیانی، دکتر مهری پریرخ، جواد یغمایی، اعضای هیات علمی گروه کتابداری دانشگاه فردوسی، محمد رامین نادری،دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی، و همچنین سایر اساتید  و اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد از جمله دکتر برادران رفیعی، دکتر اسماعیل نوروز بیگی و دکتر جواد صالحی و همچنین جمعی از دانشجویان کتابداری حضور داشتند.

دکتر رحمت الله فتاحی، از اعضای هیات علمی و عضو گروه کتابداری دانشگاه فردوسی مشهد، در گفتگو با خبرنگار لیزنا گفت: در نظر داریم پایان نامه ای درباره آثار و تالیفات دکتر اسدالله آزاد و جایگاه و نقش ایشان،  در مقطع کارشناسی ارشد به ثمر برسانیم.

وی افزود: "از دیگر کارهایی که قرار است به یاد دکتر آزاد انجام شود تهیه  مجموعه مقالاتی علمی در حوزه است که به دکتر آزاد تقدیم خواهد شد. در حال حاضر در مرحله انتخاب افراد برای نوشتن مقالات علمی هستیم."

دکتر فتاحی در پایان بیان کرد: "ما همواره به یاد ایشان هستیم و فراموششان نمی کنیم. به خاطر جایگاه ویژه ای که داشتند، به خاطر کارهایی که انجام دادند و همچنین به خاطر شخصیت ویژه ایشان همیشه در خاطر ما باقی خواهند ماند."