وبینار معرفی ویرایش 23 نظام رده بندی دیویی برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، وبینار رایگان معرفی ویرایش 23 نظام رده بندی دهدهی دیویی که به زودی منتشر می شود توسط جوآن میچل، سرویراستار ویرایش بیست و سوم آن روز جمعه 11 مارس 2011 برابر با 20 اسفند 1389 در ساعت 2:30 بامداد به وقت تهران برگزار شد.
در این وبینار موضوعات: «تغییرات اساسی انجام شده در ویرایش بیست و سوم نظام رده بندی دهدهی دیویی»، «به روز رسانی های اساسی انجام شده در ویرایش بیست و سوم نظام رده بندی دهدهی دیویی»، «شماره و رده های جدید ایجاد شده در ویرایش بیست و سوم نظام رده بندی دهدهی دیویی»، «نقش جامعه ی کاربران جهانی استفاده کننده از نظام رده بندی دهدهی دیویی در تغییرات انجام شده در ویرایش بیست و سوم آن» و «چگونه می توان در مورد نظام رده بندی دهدهی دیویی بیشتر آموخت» توسط جوآن میچل، سرویراستار نظام رده بندی دهدهی دیویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین شرکت کنندگان در این وبینار که از سراسر جهان، ایالات متحده امریکا، کانادا، امریکای لاتین، آسیا، استرالیا و نیوزلند، انگلستان و ایرلند، فرانسه، خاورمیانه و آفریقای شمالی و دیگر کشورها حضور داشتند به پرسش و پاسخ درخصوص ویرایش جدید نظام رده بندی دیویی پرداختند.

گفتنی است، امکان پیش سفارش نسخه چاپی ویرایش بیست و سوم نظام رده بندی دیویی از طریق این وب سایت فراهم شده است. زمان دریافت نسخه چاپی این ویرایش برای سفارشهای صورت گرفته از امریکا ماه می 2011 و برای خارج از امریکا جولای 2011 است. سفارشهای انجام شده تا اول جولای 2011 از ده درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

وب دیویی 2.0 نیز هم اکنون برای کاربران پیشین آن که دارای نام کاربری و کلمه عبور هستند قابل استفاده است و در اواسط سال میلادی جاری رابط کاربر آن تغییر خواهد کرد. همچنین پانزدهمین ویرایش خلاصه شده نظام رده بندی دیویی اواخر سال 2011 در دسترس خواهد بود.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فایل اسلایدهای ارائه شده در این وبینار اینجا کلیک نمایند.