مدیران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی شدند

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، بهمن دری رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی حکمی مدیران کمیته‌ها و مشاوران خود را در این رویداد منصوب کرد.

بنا بر این احکام که به صورت جداگانه صادر شد، احسان‌الله حجتی، حمید قبادی، محمدرضا وصفی، علی شجاعی صائین و حسین صفری در سمت‌های قبلی خود ابقا شدند.

بر این اساس حجتی قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران، وصفی به عنوان مدیر امور بین‌الملل، قبادی به عنوان معاون اجرایی، شجاعی صائین به عنوان مدیر کمیته فعالیت‌های جنبی، صفری به عنوان مدیر کمیته اجرایی، نورعلی خواجوند به عنوان مدیر کمیته تشریفات و مجید شعبانی به عنوان مسئول امور قراردادها، سمت‌های قبلی خود را حفظ کردند.

بهمن دری همچنین با کنار گذاشتن محمود سالاری از مدیریت کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران، این سمت را به محمد اللهیاری فومنی سپرده است. اللهیاری که در حال حاضر مدیر اداره کتاب وزارت ارشاد استت، سال گذشته مدیر کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب تهران بود.

رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین در حکمی مسئولیت کمیته نظارت و ارزشیابی این نمایشگاه را به مجید حمیدزاده سپرده است. وی نیز که در حال حاضر دبیر جایزه کتاب سال است، سالهای متمادی مدیریت اداره کتاب وزارت ارشاد را بر عهده داشت.

بهمن دری همچنین در احکامی جداگانه 5 مشاور برای خود در سمت ریاست بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.