عرضه کارت الکترونیکی خرید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

 

به گزارش لیزنا، روابط عمومی بانک صادرات ایران اعلام کرد: توزیع کارت الکترونيکي خرید کتابهای خارجی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دوم اردیبهشت ماه سالجاری در شعب منتخب این بانک در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا دهم اردیبهشت ماه در تهران و تا یازدهم اردیبهشت در سایر استان ها ادامه خواهد داشت.

250 شعبه بانک صادرات در استانهای کشورو 50 شعبه این بانک نیز در سطح استان تهران عرضه کننده کارت خرید کتاب می باشند که لیست کامل این شعب از طریق سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir اعلام شده است.

شایان ذکر است متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات، تکمیل برگه درخواست کارت ، ارایه اصل مدارک شناسایی و پرداخت مبلغ 10 هزار ریال، کارت خرید کتاب را تهیه نمایند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 14 لغایت 24 اردیبهشت ماه سال جاری در مصلای بزرگ تهران برگزار و بانک صادرات با استقرار شعبه موقت، دستگاههاي کارتخوان و خودپرداز سیار به غرفه داران و مراجعین سرویس دهی خواهد نمود.

همچنين بانک صادرات ايران در نظر دارد با برپايي غرفه هایی به منظور مشاوره بانکي و معرفي محصولات و خدمات و بازاريابي حضوري فعال تر از گذشته در نمايشگاه امسال داشته باشد.