کد خبر: 46152
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 مرداد 1401 - 12:34

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

در دهه امر به معروف و نهی از منکر ؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر»

منبع : لیزنا
همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر»  به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.
برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر»

به گزارش لیزنا، همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر»  به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی  از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» نوشته محسن قرائتی در قالب پرسشنامه چهارگزینه ای به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه ملی، اجتماعی و دینی واجب در جامه امروز همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه از تاریخ 12 لغایت 31 مردادماه سال 1401 به سامانه اکترونیکی مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir  مراجعه کنند.

قرعه کشی نتایج مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در هفته دولت سالجاری انجام می شود. همچنین جوایز این مسابقه شامل بسته های فرهنگی ارزنده است.

گفتنی است،  کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر»  در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی موجود است. برای دریافت نشانی کتابخانه ها می توانید به صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به نشانی www.khrpl.ir  مراجعه کنید.