کد خبر: 46181
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 مرداد 1401 - 08:46

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری وبینار «کتابخانه‌های عمومی و کارآفرینی»

منبع : لیزنا
دومین جلسه از سلسله وبینارهای فراملی «کتابخانه‌های عمومی در زیست بوم دانش بنیان» با موضوع «کتابخانه های عمومی و کارآفرینی»، ۱۹ مرداد ماه برگزار می شود.
برگزاری وبینار «کتابخانه‌های عمومی و کارآفرینی»

به گزارش لیزنا، دومین جلسه از سلسله وبینارهای فراملی «کتابخانه‌های عمومی در زیست بوم دانش‌بنیان» با موضوع «کتابخانه‌های عمومی و کارآفرینی»، ۱۹ مرداد ماه برگزار می‌شود.

در این وبینار سیدعلیرضا فیض‌بخش، عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، مؤسس اولین مرکز کارآفرینی دانشگاهی در کشور، محمد جهان‌بخت، استادیار دانشگاه تگزاس در آرلینگتون و دکترای مهندسی و سیاست‌گذاری عمومی و فرزانه افتخاری، استادیار طراحی بسته‌بندی در دانشگاه تگزاس در آرلینگتون و دکترای طراحی از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند روز چهارشنبه ۱۹مردادماه ساعت ۱۴ از طریق نشانی skyroom.online/ch/researchpl/webinar در این برنامه شرکت کنند. همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد  www.iranpl.ir، صفحه آپارات www.aparat.com/iranpl، و صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries به صورت زنده این برنامه را پوشش خواهند داد.

گفتنی است سلسه‌وبینارهای فراملی «کتابخانه‌های عمومی در زیست‌بوم دانش‌بنیان» با شرکت حضوری و مجازی اساتید داخلی و خارجی حوزه کسب­‌وکارهای دانش‌­بنیان، استارت­‌آپ­‌های نوآورانه و خدمات کارآفرینی در کتابخانه­‌های عمومی طی تابستان پیش‌رو با هدف بررسی ظرفیت­‌ها و چالش­‌های تعامل متقابل کتابخانه­‌های عمومی و شرکت­‌های دانش‌­بنیان برگزار می‌شوند.