کد خبر: 46449
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 مهر 1401 - 07:33

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

سرپرست اداره کل ترویج کتابخوانی کتابخانه‌های عمومی منصوب شد

منبع : لیزنا
مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی ضمن تقدیر از خدمات هادی آشتیانی مدیرکل سابق ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی، محمدرضا اسفاری را به سرپرستی این اداره کل منصوب کرد.
سرپرست اداره کل ترویج کتابخوانی کتابخانه‌های عمومی منصوب شد

به گزارش لیزنا، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی ضمن تقدیر از خدمات هادی آشتیانی مدیرکل سابق ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی، محمدرضا اسفاری را به سرپرستی این اداره کل منصوب کرد. متن حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به این شرح است:

جناب آقای محمدرضا اسفاری

سلام علیکم

با توجه به شایستگی و تعهد جناب‌عالی، با قدردانی از کوشش‌های صادقانه جناب آقای هادی آشتیانی در طول مدت تصدی‌شان، بنا بر پیشنهاد معاون محترم توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست اداره‌کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

پیگیری منظّم و جدی امور آن اداره‌کل و تعامل مؤثر با همه همکاران و واحدهای مرتبط، مورد تأکید و انتظار است. امیدوارم در سایه لطف الهی در انجام رسالت سازمانی خود پیروز باشید؛ ان‌شاءالله.

مهدی رمضانی
دبیرکل

 

از جمله سوابق محمدرضا اسفاری می‌توان به مدیر تولید و هنری شبکه آی‌فیلم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیر مرکز اسناد آیت‌الله محمدی ری‌شهری و مدیریت تولید و هنری چندین برنامه تلویزیونی اشاره کرد. وی متولد ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته مهندسی برق است.