دانشگاه آزاد دانشجوی پست دکتری پذیرش می‌کند

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، حسن احدی اضافه کرد: با توجه به امکانات دانشگاه آزاد اسلامی از مهر ماه 90 در یک یا دو رشته که اسامی آنها هنوز مشخص نیست دوره های پست دکتری راه اندازی می شود و ظرفیت پذیرش در این دوره ها تنها چهار پا پنج نفر خواهد بود.

وی ادامه داد: در رشته های مدیریت، روانشناسی، محیط زیست، دامپزشکی، اقتصاد، کشاورزی، ریاضی و شیمی نیز با توجه به فراوانی تعداد استادان به زودی دوره های پست دکتری راه اندازی می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افرادی که در این رشته ها پایه استادی داشته باشند و دارای مرتبه استادی 20 و بالاتر هستند، امکان شرکت در این دوره ها را دارند.

احدی در خصوص نحوه پذیرش در دوره های پست دکتری دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: مدارک اعضای هیئت علمی که دارای مدرک دکتری هستند و تمایل دارند در این دوره ها به صورت فرصت مطالعاتی شرکت کنند بررسی خواهد شد و پس از آن می توانند روی پروژه های پژوهشی مورد نیاز کشور به عنوان فرصت مطالعاتی کار کنند.

وی همچنین از پذیرش دانشجوی پست دکتری از خارج کشور خبر داد و گفت: دانشجویانی هم که در خارج کشور هستند و تمایل به گذراندن دوره های پست دکتری دارند می توانند بخشی از پروژه پژوهشی را در داخل و بخش دیگر را در خارج کشور انجام دهند.