مصاحبه با گلینی

دکتر گلنسا گلینی مقدم، عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد در گفتگو با لیزنا در خصوص دریافت جایزه بهتریم مقاله گفت:  امرالد یکی از ناشران بین المللی و معتبر در رشته های علوم انسانی است که بیش از 200 عنوان مجله علمی در رشته های مختلف منتشر می کند.

وی افزود: این ناشر بین المللی هر سال به نحوی از انحا مقالات برجسته علمی هر مجله اش را مورد تشویق و تقدیر قرار می دهد و هر سال عنوان جدیدی برای جوایز خود در نظر می گیرد.

دگتر گلینی مقدم ادامه داد: در سال 2011 نیز مقاله های چاپ شده در سال 2010 توسط کمیته ای از متخصصان و داروان برجسته و سرشناس جهان، مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از مقاله های برجسته مورد تقدیر و تشویق قرا گرفتند و جایزه ای نیز به آنها تعلق گرفت.

وی گفت: از میان این مقاله ها، علاوه بر مقاله من تحت عنوان Information technology and gender gap: toward a global view که در نشریه The Electronic Library- Volume 28, number 5) منتشر شده ، مقاله مشترک دکتر حمید رضاجمالی عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت معلم و دکتر سعید اسدی عضوهیأت علمی دانشگاه شاهد با عنوان Google and the scholar: the role of Google in scientists' information-seeking behaviour (منتشر شده در نشریه: Online Information Review-) نیز از ایران موفق به دریافت این جایزه شد.

برای مشاهده مقالات برگزیده می توان به سایت برندگان سال 2011 و برای مشاهد مقاله برجسته هر مجله روی مجله مورد نظر کلیک نمود. مقالات برتر، به ترتیب الفبای نام نشریه مرتب شده است.

شایان ذکر است که دسترسی رایگان به متن کامل مقالات منتخب و برگزیده، تا اول سپتامبر 2011 برای کلیه افراد امکان پذیر است.