پرفروش‌ترين آثار ادبي آمريكا از ديدگاه ناشران و كتابفروشان

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، اي.بي.سي اعلام کرد: در اين فهرست كه توسط ناشراني مطرح چون آمازون، بارنر اند نوبل، كتابفروشي‌هاي هادسون، كتابفروشي‌هاي دابل دي، كتابفروشي‌هاي ژوزف بث و جمع ديگري از ناشران و مراكز فروش آنها در آمريكا تهيه و گردآوري شده است شامل پرفروش‌ترين آثار ادبي عرضه شده ناشران در دو هفته گذشته در اين كشور است.

ناشران از نويسندگاني همچون «جان گريشام»، «دانيل استيل»، «كاترين اسكات»، «ديويد بلادسي»، «اما دونوگ» و « مايكل كانلي» به عنوان پرفروش‌ترين نويسندگان نام برده شده است.

در اين فهرست از 50 عنوان كتاب نام برده شده است كه درصدر آنها رمان «كمك» به قلم «كاترين اسكات» قرار دارد.

در جايگاه دوم تا دهم اين جدول نيز به ترتيب از كتاب‌هاي «زندگي سنگي» نوشته «جيس داگارد»، «بهشتي براي واقعيت» به قلم «تاد بارپو»، «پرتره يك جاسوس» به قلم «دانيل اسليو»، « بازي گرسنه» نوشته «سوزانه كولينز»، «حالا اينجا را ببين» به قلم مشترك «جيمز پاترسون» و «ميكائيل لدويچ»، «رقص با اژدها» نوشته «جورج.ر. مارتين»، «بخش دوم» نوشته «كاترين كولتر»، «اعتراف» به قلم «جان گريشام»، و «تولدت مبارك» نوشته «دانيل استيل» به چشم مي‌خورد.

علاوه بر اين در جايگاه يازدهم اين فهرست «آتش بازي» به قلم «سوزان كولينز» و در جايگاه دوازدهم اين فهرست «بازي تاج‌ها» نوشته «جورج مارتين» ديده مي‌شود. «مايكل كانلي» با رمان «اكوي سياه» در فهرست پرفروش‌ترين كتاب‌هاي آمريكا قرار دارد.

در كنار اين اسامي از نويسندگاني چون «جنيفر وينفر»، «ژانت ايوانوويچ»، «سارا گارن»، «لورا هيلن برند»، «ديويد بلادسي»، «اما دونوگ»، « تينا في»، «ساندرا براون» و «كاترين كولتر» نام برده شده است.