خدمات پردازش ابری برای توسعه و آزمایش راهکارهای نرم افزاریSAP

به گزارش لیزنا به نقل از همکاران سیستم، این خدمات به کاربران کمک می‌کند از طریق یک محیط مجازی ذخیره ابری از مجموعه راهکارهای نرم افزاری SAP ERP 6.0 استفاده کنند.

بنا بر اعلام شرکت اچ پی، مشتریان راهکارهای نرم افزاری شرکت SAP می‌توانند میزان اثربخشی این راهکار‌ها برای فعالیت‌های تجاری خود را در این محیط مجازی برآورد کنند. این خدمات بیشتر برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی مناسب است که برای ارتقای ظرفیت‌های پردازشی و آزمایش راهکارهای نرم افزاری سرمایه محدودی دارند.

به گفته مارشا کوریا، مدیر بخش خدمات شرکتی اچ پی در هند، خدمات جدید این شرکت زمینه ارزیابی سریع‌تر و کم هزینه‌تر نرم افزارهای مدیریت منابع سازمانی را برای مشتریان فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های خدمات جدید این است که کاربران بر مبنای آن می‌توانند نیاز خود را بشناسند و هزینه راهکارهایی را بپردازند که واقعاً نیازمند آن هستند.

شرکت اچ پی محصول جدید خود را «خدمات پردازش ابری برای توسعه و آزمایش راهکارهای نرم افزاریSAP » نامیده و اعلام کرده است این خدمات را از پایگاه‌های تجاری امن در سراسر دنیا عرضه خواهد کرد.

این خدمات بخشی از سیستم ترکیبی تحویل خدمات در شرکت اچ پی است که به کاربران کمک می‌کند خدمات مورد نیاز خود را از طریق یک سیستم تحویل مناسب مدیریت و مصرف کنند.

بنا بر اعلام شرکت اچ پی کاربران به کمک این خدمات می‌توانند راهکارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنند و هزینه آن‌ها را به صورت حق اشتراک ماهیانه بپردازند، بدون آنکه لازم باشد برای توسعه محیط ارزیابی و آزمایش آن‌ها سرمایه گذاری‌های جدیدی انجام دهند.