فراخوان سرای اهل قلم

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، هر ساله و همزمان با برگزاری نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران سلسله نشست­ها و کارگاه­ های آموزشی تخصصی در حوزه­ های کتابداری و اطلاع­ رسانی، آرشیو و اسناد، ارتباطات و روزنامه­ نگاري، نسخ خطي، مرجع­ نگاري و چاپ و نشر و حوزه ­هاي مرتبط، در محل نمايشگاه برگزار می­ شود.

در متن این فراخوان آمده است: با عنایت به اینکه ارتقاء سطح کیفی و کمّی این برنامه­ ها در بیست­ و سومین نمایشگاه بين­ المللي كتاب تهران (15 تا 25 اردیبهشت ­ماه سال 1389) در دستور کار قرار دارد، از اساتيد و صاحب نظران محترم درخواست مي­ شود در صورت تمایل رئوس نشست­ ها و کارگاه­ های آموزشی پيشنهادي خود را تا تاريخ 30/01/89 (روز دوشنبه) به دبیرخانه سراي اهل قلم به­صورت اولويت­ بندي شده ارسال فرمايند.

بدیهی است پس از بررسی تمامی پیشنهادها، برنامه­ های منتخب برای هماهنگی­ های بعدی و شرکت فعال در این نشست­ها و کارگاه­ها حضورتان ارسال خواهد شد.

علاقه مندان می توانند به آدرس:تهران، خيابان انقلاب، بين خيابان فلسطين و برادران مظفر، ساختمان 1178، طبقه اول، دبيرخانه سراي اهل قلم مکاتبه نمایند و یا با شماره  تلفن: 66462962-021 دورنگار: 66415360-021 تماس حاصل نمایند.

و یا پیشنهادات خود را به آدرس های پست الکترونیکی  matlabi@ketab.org.ir meh.hafezi@gmail.com

ارسال نمایند.