پوشش خبری لحظه به لحظه از مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره انجمن

تیم خبری لیزنا به منظور اطلاع رسانی اخبار همایش انجمن در بعد از ظهر امروز، اخبار این جلسه را به صورت مستقیم بر روی سایت خبری خود قرار خواهد داد.

افرادی که تمایل به شرکت در این جلسه را دارند اما نمی توانند خود را به این مراسم برسانند می توانند اخبار را از طریق لیزنا پیگیری کنند.

 

 

گزارش اول :

جلسه راس ساعت 4 با پخش قرآن و سرود ملی آغاز شد . خوش آمد گویی و اعلام برنامه ها توسط جناب آقای عمرانی صورت گرفت . در انتخابات این دوره فقط اعضای پیوسته می توانند رای دهند .

در حال حاضر هم جناب آقای دکتر مرادی سخنرانی خود را با عنوان نهضت ترجمه در تاریخ معاصر ایران شروع نموده اند.

گزارش دوم :

در ساعت 16:45  آقای عمرانی از آقای دکتر فتاحی دعوت نمودند تا گزارش عملکرد انجمن در دوره گذشته را قرائت نمایند .

در این جلسه اساتید بزرگواری حضور دارند ، از جمله آقایان فتاحی ،مهراد،  افشار ، شریف آبادی ، خسروی ، زین العابدینی ، علیرضا نوروزی ، جمالی مهمویی ، حافظیان ، موسوی چلک ، جلالی دیزجی ، حسن زاده، فرج پهلو ، کیانی ، مجیدی و همچنین سرکار خانم پوری سلطانی و ...

جناب آقای دکتر فتاحی در قرائت عملکرد گزارش انجمن در دوره گذشته اعلام نمودند ، در دوره گذشته بیش از 1250 نفر عضو شده و تعداد فعلی اعضا 4250 نفر می باشد.

ایشان در ادامه فعالیتهای دوره انجمن به تدوین رهنمودهای کاری برای شاخه های استانی ، تداوم طرح گرد آوری اطلاعات گروه های آموزشی و معرفی فعالترین شاخه استانی انجمن در دوره گذشته پرداختند ، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خراسان به عنوان فعالترین شاخه استانی دوره گذشته معرفی شد .

گزارش سوم :

در ساعت 17:12 دقیقه سخنرانی جناب آقای دکتر فتاحی به پایان رسید و آقای عمرانی از آقای یغمایی دعوت نمودند تا در رابطه با استاد دکتر اسدالله آزاد ایراد سخنرانی نمایند . دکتر اسدالله آزاد از اساتید برجسته کتابداری و اطلاع رسانی در آخرین روزهای سال گذشته دار فانی را ودا گفتند . یادشان گرامی .

در ساعت 17:17 دقیقه جناب آقای دکتر افشار سخنرانی خود را در رابطه با سود و زیان کتابخانه های دانشگاهی از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز نمودند.

آقای افشار نمایشگاه کتاب را به عنوان جشنواره فرهنگی و ملی یاد کردند و فرمودند که نمایشگاه بین المللی به دو حالت به خرید کتابخانه های دانشگاهی کمک می کند .

1- حضور ناشران داخلی در یک جا

2- حضور ناشران خارجی

در ادامه ایشان در رابطه با اینکه دانشگاه ها از نمایشگاه چه استفاده ای می توانند ببرند گفت: نمایشگاه فقط برای بدست آوردن فهرست انتشارات و آدرس ناشران و آشنایی با آنان است.

ایشان در خاتمه سخنرانی فرمودند نماشگاه کتاب بله؛ ولی فروشگاه کتاب نه.

سخنرانی ایشان 17:40 دقیقه به پایان رسید.

در حال حاضر آقای عمرانی از سرکار خانم خانم پوری سلطانی و آقایان فتاحی ،  مهراد ،  مرادی ، خسروی، عظیمی دعوت نمودند جهت  اهدای لوح تقدیر به اساتید بازنشسته ، سازمانهای یاری گر انجمن و خیرین کتابخانه ساز به روی سن تشریف بیاورند.

گزاش چهارم :

در ساعت 17:55 دقیقه آقای موسوی چلک ، بازرس انجمن به ارائه گزارش در رابطه با فعالیت دوره گذشته پرداختند و فرمودند که تمامی فعالیتهای انجمن مورد تایید بازرسان می باشد و عملکرد مالی نیز ارائه گردید.

آغاز مرحله رای گیری در ساعت 18:00 . در حال حاضر انتخابات انجمن آغاز شده و  تعرفه هایی رایی که تا الان صادر شده شمارش می شود تا مشخص شود تعداد رای دهندگان مجاز به بیش از 50 درصد  رسیده است یا خیر.

تاکنون 102 تعرفه امضا شده ارائه گردیده است و کاندیداها تا چند دقیقه دیگر معرفی  می گردند . هریک از کاندیدا 2 دقیقه زمان در جهت معرفی خود و فعالیتهایشان دارند.

اسامی کاندیداها عبارتند از : سعید رضایی شریف آبادی ، حمید دلیلی ، مهدی علیپور ، فرامرز مسعودی ، بهروز همایی ، محمدرضا رضوی ، امیررضا اصنافی ، سید مهدی طاهری ، مریم اسدی ، علیرضا نوروزی ، مجتبی اسدی ، کاظم حافظیان ، سعیده اسدی ، نورالله مرادی ، فرزاد دادرس ،

اسامی کاندیدا بازرسین : حسن کیانی ، افشین موسوی چلک ، محسن حاجی زین العابدینی .

گزارش پنجم :

شمارش آرا از ساعت 19:05 دقیقه شروع شده و تا هم اکنون که ساعت 19:55 دقیقه می باشد ادامه دارد.

شمارش آرا در ساعت 20:30 دقیقه به اتمام رسید و تا لحظاتی دیگر  نتیجه انتخابات چهارمین دوره هیئت مدیره انجمن اعلام می گردد .

هیئت رئیسه ناظر بر صحت اطلاعات شامل نماینده وزارت علوم ،فرج پهلو ، نور محمدی ، فتاحی ، عمرانی ، جلالی دیزجی پس از شمارش آرا از بین 142 رای، نتایج انتخابات را به این صورت اعلام کردند .

آقای زین العابدینی با  116 رای بعنوان بازرس انتخاب شده اند. 46%

آقای موسوی چلک 97 با رای بعنوان بازرس دوم . 38%

آقای حسن کیانی با 41 رای بازرس علی البدل  16%

دکتر سعید رضایی شریف آبادی 102 رای

نورالله مرادی 99 رای

مهدی علیپور 98 رای

علیرضا نوروزی98  رای

کاظم حافظیان رضوی96 رای

امیررضا اصنافی 93 رای

سید مهدی طاهری 62 رای

سعید اسدی علی البدل اول 60 رای

مریم اسدی علی البدل دوم 46

سایر آرا:

فرامرز مسعودی 38 رای

حمید دلیلی 34 رای

فرزاد دادرس 14 رای

مجتبی اسدی 10 رای

با اعلام نتایج انتخابات، جلسه مجمع عمومی انجمن و چهارمین انتخابات هیأت مدیره در ساعت 21 به کار خود پایان داد.