Windows Live Essentials جدید در اختیار آزمایش کنندگان قرار گرفت

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از وین بتا، روز پنجشنبه ۳ تیر ماه، مایکروسافت برخی از قابلیت‌های بسته نرم‌افزاری Windows Live Essentials را در اختیار آزمایش کنندگان بتا قرار داد.

ملزومات ویندوز لایو جدید برخوردار از نسخه‌های جدید و آزمایشی نرم‌افزارهای پیغام رسان، گالری عکس، ایمیل، فیلم ساز، Writer، ایمنی خانواده، همگام ساز، نوار ابزار بینگ و اضافه شونده پیغام رسان می‌باشد. کلیه بروزرسانی این خدمات مبتنی بر چشم انداز موج ۴ ارتقاء رسانی ویندوز لایو انجام گرفته است.

گفتنی است که کلیه این خدمات با واسطه یک «نصب کننده» قابل استفاده هستند. همچنین مایکروسافت استفاده از ویندوز لایو را چاره‌ای برای استفاده از فرصت‌های «پردازش Cloud» و رقیب iLife اپل معرفی کرده است

مایکروسافت اعلام کرد که تا به امروز بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه از سیستم عامل ویندوز ۷ را فروخته است..

این در حالی است که نسخه بتا این بسته نرم‌افزاری تنها بر روی سیستم عامل‌های ویندوز ویستا و هفت نصب می‌شود.

شایعات خبری حاکی از ارائه نهایی این بسته نرم‌افزاری در ماه سپتامبر سال جاری میلادی است.

ارتقاءهای موج چهارم بر روی سرویس هات میل و ویندوز لایو مایکروسافت از تاریخ ۱۵ ژوئن آغاز گردیده است اما به هر حال احتمال دارد که تا کنون بسیاری از کاربران این خدمات با بخش‌های بتا مواجه نشده باشند زیرا که ارتقاء همه سرویس دهنده‌های مایکروسافت کمی بیشتر طول خواهد کشید.

شایان ذکر است که نام شایعه شده برای نسخه آینده این بسته نرم‌افزاری،۲۰۱۱ Windows Live Essentials بیان شده است.

اگر شما احیاناً از استفاده کنندگان نسخه بتا این خدمات هستید ما نیز مشتاقانه منتظر دریافت بازخورد‌های شما پیرامون خدمات بتا می‌باشیم.

مشاهده: نسخه بتا Windows Live Essentials