سایت کانون پرورش فکری مازندران راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از وب سایت  شاخه استان مازندران کانون، مدیرکانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مازندران از ایجاد و راه اندازی سایت ویژه کانون پرورش فکری کودکان نوجوان خبرداد و گفت: سایت کانون پرورش فکری با ایجاد ایستگاه های مختلف فرهنگی، هنری وادبی موجب شکوفایی استعداد های کودکان نوجوانان می شود.

قاسم عزیز زاده گرجی با بیان اینکه سایت کانون پرورش فکری با اخبار به روز می تواند در جهت رشد استعداد های کودکان ونوجوانان تاثیر گذار باشد افزود: با ارائه اطلاع رسانی الکترونیکی، همه مخاطبان وعلاقه مندان می توانند به راحتی از فعالیت های کانون پرورش فکری آشنا شوند.

گرجی با اشاره به اینکه  ایستگاه نقاشی در سایت کانون پرورش فکری فعال است افزود: در ایستگاه نقاشی گزیده ای ازآثار اعضا کانون پرورش فکری به نمایش گذاشته شده است ونیز در بخش بازی و کاردستی با مراجعه به این بخش کودکان نوجوانان می توانند با خلق آثار، هنر وخلاقیت خود را برانگیزند.

وی در بخش معرفی کتاب یادآور شد:جدید ترین کتاب ونرم افزار کانون پرورش فکری برای علاقه مندان، در این بخش معرفی وبه زودی فروشگاه محصولات مجازی کانون پرورش فکری دراین سایت راه اندازی می شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مازندران در رابطه با بخش مقالات سایت کانون پرورش فکری گفت: تمام مطالب ومقاله های کانون پرورش فکری درموضوعات ومناسبت های مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

وی بخشی از ساختار سایت که در تربیت روحی ورفتاری کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد راشامل پیام هفته عنوان کرد واظهارداشت: پیام بزرگان دین وفرهیختگان علم وادب سایت را مزین کرده است.

گرجی افزود: بخشی از سایت به جدید ترعکس های فعالیت اعضا در مرکز اختصاص دارد که مورد توجه علاقمندان ورسانه ها قرار خواهد گرفت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مازندران تصریح کرد:دستیابی مراکز کانون در شهرستان ها با کلیک کردن به وبلاگ مراکز متصل می شود ومی توان اطلاعات شهرستانی را به طور جامع دریافت کرد.

گفتنی است این وب سایت به نشانی http://www.kpf-mazandaran.ir/ در دسترس است.