سیاست‌های جدید کانون پرورش فکری تشریح می شود

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی کانون، نشست رسانه‌ای سیدصادق رضایی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون صبح روز سه‌شنبه 12 مرداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری برگزار می‌شود و وی در این نشست به تشریح تازه‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های مجموعه‌ی تحت مدیریت خود خواهد پرداخت.
برنامه‌های حوزه‌ی نشر کتاب، اجرای فعالیت‌ها و ارایه‌ی تولیدات با رویکرد دینی و مذهبی، تولید فیلم و تئاتر، سیاست‌های جدید در عرصه حمایت از تولید فیلم‌های انیمیشن، تغییرات در نحوه‌ی برگزاری جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی کانون، تولید سرگرمی‌های سازنده، عروسک و اسباب بازی‌های جدید به ویژه تولیدات رایانه‌ای و فعالیت‌های بین‌المللی از جمله محورهایی است که وی در این نشست به آن‌ها می‌پردازد.
در همین حال سیدصادق رضایی در این نشست با تاکید بر توجه جدی به فعالیت‌های فرهنگی رودر رو با کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی، هنری به عنوان محور و قبله‌ی اصلی فعالیت‌های کانون، همچنین فعالیت‌های آموزشی کانون زبان ایران، بخشی از زمان این گفت‌و‌گوی رسانه‌ای را به تشریح برنامه‌های کانون در این دو محور خاص به ویژه برنامه‌های کانون ویژه اوقات فراغت و توسعه و ساخت مراکز جدید در سراسر کشوراختصاص خواهد داد.
نشست رسانه‌ای رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساعت 10:30 روز سه‌شنبه 12 مرداد در سالن‌ کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر دارای بیش از 820 مرکز فرهنگی، هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی است و نزدیک به یک میلیون و دویست هزار کودک و نوجوان ایرانی از خدمات فرهنگی، هنری آن بهره‌مند می‌شوند.