فراخوان همکاری با ماهنامه «ارتباط علمی»

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، دفتر نشریه ماهنامه الکترونیکی «ارتباط علمی»  از اساتید، متخصصان و دانشجويان دكتري حوزه‌هاي علمي کتابداری، اطلاع‌رسانی، فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات، کامپیوتر، علوم مدیریت و سایر حوزه‌های علمی مرتبط براي داوری مقالات دعوت به همکاری کرد.


در این فرخوان آمده است: علاقه مندان درخواست خود را تا تاریخ دهم شهریور  ۱۳۸۹ به همراه سوابق علمی( رزومه) به ایمیل  ejournal@irandoc.ac.ir  ارسال نمایند. همکاری با ماهنامه پس از بررسی درخواست‌ها در هیات تحریریه آغاز خواهد شد.

 

گفتنی است، نشريه ارتباط علمي، ماهنامه ای الکترونیکی است که دارای اهداف گسترش ارتباطات علمي در ميان پژوهشگران و فناوران و در ميان توليدكنندگان و نيازمندان علم و فناوري؛ شناخت و معرفي پژوهشگران و نوآوران جوان كشور؛ ارتقاي مهارتهاي نگارش مقاله در ميان دانشجويان تحصيلات تكميلي؛ تأمين فضاي انتشار براي دست‌نوشته‌هايي كه در نشريه‌هاي داراي اعتبار علمي منتشر نمي‌شوند و سرعت بخشيدن به فرايند انتشار  می باشد و  صاحب امتیاز آن پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران است. همچنین مدیر مسئول این نشریه دکتر امید فاطمی و سردبیر شیما مرادی می باشد.