طرح ملي كتاب من در استان یزد اجرا شد

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان یزد با اعلام این خبر گفت:  كتابخانه هاي عمومي استان یزد در راستاي اجراي طرح ملي كتاب من با اطلاع رساني و معرفي اين طرح به اعضا و مراجعين كتب مورد نياز مخاطبين را از طريق اين سامانه سفارش دادند كه اولين سري از كتب سفارش داده شده از طريق اداره تامين منابع نهاد كتابخانه هاي كشور به كتابخانه هاي این استان ارسال گرديد .

همچنین كتابخانه هايي نظير شرف الدين علي يزدي ، قرآن و عترت، شهداي شاهديه ، دكتر جوادي و امام علي وصول اين كتب را اعلام كرده اند .

اين خبر مي افزايد كتابخانه ها ي عمومي با ابراز رضايت از اين طرح اعلام كردند سفارش كتاب از اين طريق باعث شده است تا بعد از مدتها نياز مخاطبان و اعضاي كتابخانه ها در نظر گرفته شود و همچنين باعث غناي مخزن و منابع و در نتيجه ارتقاء سطح مطالعه مفيد گردد.

لازم به ذكر است اطلاع رساني جامع و كامل جهت معرفي اين طرح مفيد در سطح گسترده در دستور كار اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان قرار دارد و برنامه هاي مفيد و متنوعي در راستاي گسترش و شناساندن مزاياي اين طرح در دست اقدام است