قدردانی رئیس کتابخانه ملی از استاد حائري

 


به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مشاور فرهنگي رئيس جمهور در اين ديدار كه بعد از ظهر امروز و در منزل استاد حائري انجام شد به تلاش هاي ارزشمند ايشان در زمينه شناساندن ميراث مكتوب اسلامي و ايراني اشاره كرد و گفت : امثال استاد حائري مايه بركت جامعه هستند و حضور همواره مفيدي براي جامعه داشته و دارند.


اشعري ضمن دعوت از استاد حائري براي حضوري مجدد در كتابخانه ملي خطاب به ايشان گفت: در كتابخانه ملي هميشه ذكر خدمات شما و تلاش هايتان در عصه علوم كتابداري هست كه اميدواريم در آئين امسال حاميان نسخ خطي شاهد حضور شما در كتابخانه ملي باشيم .

در پایان اين ديدار علي اكبر اشعري لوح سپاسي را به پاس سالها همت و تلاش استاد حائري شيرازي در مسير شناختن و شناساندن ميراث مكتوب و احيا و نگاهباني از اين گنجينه عظيم فرهنگي به وي اهدا كرد.


در بخشي از اين لوح آمده است: با احساس غروري شادمانه از يادآوري بيش از50 سال خدمات گرانبهايتان در عالم كتاب و كتابداري و نسخه شناسي كه همواره با حضوري سرشار از ذوق و ايمان و بركت همراه بوده و چندين نسل از طالبان علم را بهره مند از تعليم و تربيت خود كرده، احترام خود را به حضورتان تقديم مي دارم.