کنفرانس سالانه سواد اطلاعاتی کتابداران( LILAC ) در سال 2011

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، کنفرانس مذکور شامل بیان ایده های جدید، تکنیک های آموزش نوآورانه و ایراد سخنرانی است. محورهای اصلی این همایش  ایده های جدید آموزش، خلاقیت در سواد اطلاعاتی، پشتیبانی از جوامع تحقیقاتی، سواد اطلاعاتی در جامعه: ایجاد یک تغییر، و سواد اطلاعاتی مبتنی بر مدرک  می باشد.

هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد پیوند بین کتابداران و متخصصان  اطلاع رسانی این حوزه از سراسر جهان است. مخاطبان این کنفرانس متخصصان اطلاع رسانی و کتابدارانی هستند که مهارتهای سواد اطلاعاتی را آموزش می دهند و به سوادهای دیجیتالی علاقه مندند و می خواهند جستجوی اطلاعات و مهارتهای ارزیابی کاربران کتابخانه شان را بهبود ببخشند.

به دلیل تنوع موضوع های کنفرانس نمایندگانی از مدارس، آموزش و پرورش، دولت، کتابخانه های خصوصی و آموزش عالی نیز در کنفرانس حضور خواهند داشت.

آخرین مهلت ارائه طرح های پیشنهادی به صورت چکیده 6 سپتامبر 2010 (15شهریور 1389) اعلام شده است.

علاقمندان در صورت داشتن هر سؤال می توانند با آدرس پست الکترونیکی j.secker@lse.ac.uk مکاتبه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 گفتنی است دستیابی به مقالات ارائه شده کنفرانس LILAC در سال2010  که از 29 تا 31 مارس برگزار شد، از این لینک امکان پذیر است.