نمايشگاه «بوي ماه مهر» امشب افتتاح می شود

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ايرنا، آئين گشايش نخستين نمايشگاه بوي ماه مهر ويژه كتاب و نوشت افزار استان تهران كه بنا بود، ساعت ‪ ۱۰صبح امروز در سالن شبستان مصلي امام خميني (ره)، با حضور مسئولان نمايشگاه، ناشران و فعالان حوزه كتاب و نوشت افزار و نمايندگان رسانه‌هاي عمومي برگزار شود، به علت پاره‌اي مشكلات به امشب موكول شد.

متاسفانه قطع برق و مستقر نشدن برخي غرفه‌ها در نمايشگاه، اين برنامه را به زمان ديگري موكول كرد و اين در حالي است كه پيشتر هيچ اطلاعي به خبرنگاران در مورد آماده نبودن نمايشگاه داده نشده بود.

نا هماهنگي، قطع برق و عدم حضور بموقع ناشران و نوشت افزار فروشان از جمله نارسايي‌هايي بود كه در بدو ورود به نمايشگاه توجه خبرنگاران را به خود جلب كرد.

يكي از نوشت افزار فروشان حاضر در نمايشگاه، تعطيلي بعد از عيد فطر را علت برهم خوردن كار برخي شركت‌كنندگان در نمايشگاه عنوان كرد.

همچنين يكي از ناشران حاضر در نمايشگاه، اختلاف ميان بخش خصوصي و دولتي را سبب اين ناهماهنگي دانست و افزود: از آنجا كه متولي برگزاري اين نمايشگاه بخش خصوصي است، بسياري از ناشران تمايلي به شركت در آن ندارند.

اين نمايشگاه در آستانه بازگشايي مدارس و دانشگاه ها، با حضور ناشران كودك و نوجوان، آموزشي، دانشگاهي و همچنين عرضه‌كنندگان نوشت افزار كشور براي دسترسي اسان دانشجويان و دانش آموزان برگزار مي‌شود.

نخستين نمايشگاه كتاب و نوشت افزار (بوي ماه مهر) از امروز یکشنبه مورخ 21 تا شهريور ماه ‪ آغاز و تا سی ام ماه جاری در مصلي امام (ره) پذيراي بازديدكنندگان است.