هجدهمين حضور مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي در سي‌امين دوره نمايشگاه بين‌المللي جيتکس دوبي

 

به گزارش پایگاه خبری کتابدرای و اطلاعر سانی ایران (لیزنا) به نقل از ایسنا، مدير غرفه نور در نمايشگاه جيتکس 2010 با بيان اين که حضور امسال نور در نمايشگاه از سالهاي گذشته متفاوت خواهد بود، اظهار كرد: تاکنون مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي 24 دوره در نمايشگاه‌هاي مختلف قرآن، کتاب، فن‌آوري و اطلاعات در کشور امارات حضور يافته است که از اين تعداد 17 مورد به جيتکس مربوط است.

سيدمهدي هاشمي با اشاره به اين‌که جيتکس 2010 از 24 مهرماه (17 اکتبر) به مدت 5 روز برگزار مي‌شود، اظهار كرد: مرکز نور امسال متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته با کليه توليدات قرآني و کارشناسان خود در اين نمايشگاه حضور پررنگي خواهد داشت.

مدير امور کاربران مرکز نور خاطرنشان کرد: نمايشگاه جيتکس يکي از بزرگ‌ترين نمايشگاه‌هاي خاورميانه در زمينه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات است، سالانه در شهر دبي و با استقبال بسيار شرکت‌کنندگان و بازديدکنندگان دنيا روبه‌رو مي‌شود و از جمهوري اسلامي ايران همه ساله شرکت‌ها و بازديدکنندگان بي‌شماري در اين رويداد بين‌المللي حضور دارند.

وي با بيان اين‌که نمايشگاه جيتکس2010 ميزبان 25 هزار محصول hi-tech جديد است، يادآور شد: برگزارکنندگان نمايشگاه GITEX Shopper 2010 در تلاشند تا در سال جاري اين نمايشگاه را به بزرگ‌ترين بازار محصولات الکترونيکي hi-tech در خاورميانه مبدل سازند.

هاشمي ادامه داد: از آنجا که مرکز تجارت‌هاي جهاني دوبي برگزاري مراسم هفته جيتکس 2010 در دوبي را عهده‌دار است، اعلام كرده در سال جاري بيش از25 هزار محصول جديد ارائه خواهد شد.

وي با اشاره به حضور مرکز نور در اين رويداد بين‌المللي تصريح کرد: اين حضور علاوه بر معرفي مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي به شرکت‌ها و بازديدکنندگان خارجي مي‌تواند با توجه به نيازسنجي‌هاي موجود توانايي‌هاي بالقوه مرکز را به بالفعل مبدل سازد.

غرفه نور در سي‌امين دوره نمايشگاه بين‌المللي جيتکس سالن 6 غرفه 614 است.