سه گزارش از سه قاره در شورای کتاب کودک

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، لیلا ترکاشوند، مسئول روابط عمومی شورای کتاب کودک گفت: هیأت مدیره این شورا از کلیه علاقه مندان دعوت کرده است، برای استماع سه گزارش: «بازدید از کتابخانه های کانادا (تورنتو)»، شرکت در همایش بین المللی ادبیات کودک و نوجوان در اسپانیا (سانتیاگو دو کامپوستلا) و جشنواره صلح جنوبی (جزیره نامی – سئول) روز سه شنبه مورخ 4 آبان 1389 ساعت 16:30 در کتابخانه تحقیقاتی شورا حضور به هم رسانند.

 

وی افزود: در ابتدای این نشست، نسرین عماد، مازیار میرانی، و مهرناز خراسانچی، «نگاهی به کتابخانه های کانادا» خواهند داشت و گزارشی در این خصوص ارائه خواهند نمود. 

سپس در این نشست، ندا موحدی پور گزارشی از «سفر به شهر زایران: محل تشکیل سی و دومین کنگره جهانی ادبیات کودکان» ارائه خواهد نمود. همچنین سوری مرتضایی فرد، در خصوص «جلسه ها و نمایشگاه ها» اطلاعاتی ارائه می دهد و «اشک ها و لبخند ها» عنوان گزارش ملیحه پیشداد است. 

ترکاشوند بیان کرد: در ادامه این جلسه، زهره قایینی، درخصوص هیأت رئیسه جدید دفتر بین المللی صحبت می کند. 

وی افزود: «داستان صلح: در کلیه جزیره نامی»، «خیابان ایزادنگ» «طعم غرور» به ترتیب عناوین سخنرانی های عرفان نظرآهاری، آقای علی بوذری، نوش آفرین انصاری خواهند بود. 

در ادامه این نشست نیز از مجموعه کارت پستال های صلح رونمایی خواهد شد. 

مسئول روابط عمومی شورای کتاب کودک در پایان گفت: از دیگر برنامه های این نشست بازدید از نمایشگاه دایر شده در شورا می باشد. 

گفتنی است، کتابخانه تحقیقاتی شورا واقع در تهران: خ انقلاب، خ ابوريحان، خ شهید وحيد نظري، شماره 31 واقع شده است.