مدیر اجرایی انجمن کتابداری امریکا منصوب شد

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، به نقل از مجله امریکن لایبرریز، در طول جلسه پاییزی هیئت اجرایی انجمن کتابداری امریکا (ALA) در شیکاگو، کیت مایکل فیلز تفاهم نامه ای را مبنی بر انتخاب به عنوان مدیر اجرایی انجمن کتابداری امریکا تا سال مالی 2015 امضا نمود.

وی گفت: "امیدوار است در 5 سال آینده بتواند به انجمن در ثبات مورد نیازش کمک نماید و در مواقع بحران مالی، این سازمان را به سازمانی  قوی تر تبدیل نماید."

روبرتا استیونز رئیس انجمن کتابداری امریکا بیان کرد: "مایکل کیت به عنوان مدیر اجرایی فوق العاده مؤثر انجمن کتابداری امریکا بوده است. در طول  زمان های اقتصادی پر از چالش انجمن،  تضمین کرد که برنامه های انجمن و پاسخگویی به کاربران به گونه ای موفقیت آمیز نه تنها ادامه می یابد بلکه رشد نیز خواهد داشت. و وی به همان اندازه مؤثر، بر آینده انجمن و هدف ما از داشتن کتابخانه های قرن 21 برای کاربرانمان، تمرکز کرده است."

" هیئت اجرایی ALA بسیار سپاسگزار است که مایکل کیت موافقت کرده است به عنوان رهبر انجمن باقی بماند و هوش ، توانایی های فردی و انرژی قابل توجه خود را برای این امر مهم به کار گیرد."