نگاه تخصصی در برگزاری الکامپ شانزدهم

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ستاد خبری الکامپ شانزدهم ،پویا محمودیان افزود: گردآمدن همزمان متخصصان و پیشروان فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ فرصتی را برای همه ایجاد می کند تا بتوانند ضمن مرور نوآوری های موجود در داخل و خارج کشور نسبت به ایجاد موقعیت‌های تجاری و تکنولوژیک جدید اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی همچون الکامپ، نیازمند مشارکت صاحب نظران این فن است و بدون شک برگزاری این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه در کشور، به ایجاد دیدی تخصصی در برگزاری نمایشگاه منجر خواهد شد که نتایج عینی نگاه تخصصی به مقوله برگزاری نمایشگاه الکامپ در شانزدهمین نمایشگاه الکامپ به طور محسوسی خود را نشان داده است.

محمودیان گفت: تخصصی کردن سالن‌های موجود، آنلاین شدن نحوه ثبت نام، رزور غرفه و پرداخت پول در مراحل پیش از برگزاری نمایشگاه، نوید برگزاری یک نمایشگاه تخصصی موفق را می دهد که این مهم ناشی از حضور نهادی تخصصی مانند نظام صنفی رایانه در برگزاری این نمایشگاه است.

وی همچنین با بیان این مطلب که شرکت داده بان سامانه امسال نیز مانند سال گذشته با هدف معرفی سرویس‌های جدید و نوآورانه خود در زمینه بکارگیری فناوری اطلاعات در صنعت چاپ، با سرویس عکس پرینت به شانزدهمین نمایشگاه الکامپ می آید،گفت: ما در این نمایشگاه علاوه بر آنکه به دنبال ارائه و معرفی سرویس‌های آنلاین در زمینه صنعت چاپ عکس و چاپ تجاری به متخصصین کشور هستیم، به دنبال آشنایی با شرک‌هایی که در زمینه تجارت الکترونیک و تکنولوژیهای آنلاین فعالیت می‌کنند خواهیم بود.

وی افزود: نمایشگاه الکامپ برای ما فرصتی مناسب در راه توسعه سرویس‌های نوآورانه آنلاین خود، از میان شرکت‌های حاضر در الکامپ خواهد بود و و هدف ما یافتن شرکای تجاری جدید و نیز ایجاد فرصت‌های تجاری جدید است. گفتنی است؛ نمايشگاه الکامپ از تاريخ 17 لغايت 20 آبان ماه سال جاري در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي برگزار خواهد شد و شرکت داده بان سامانه، غرفه خود را در سالن B41 این نمایشگاه برپا می‌کند.