انتصاب سرپرست معاونت اداري مالي مرکز منطقه‌اي شیراز

 

به گزارش لیزنا، اداره روابط عمومي و همکاريهاي علمي بين المللي مرکز  منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري اعلام کرد: دکتر محمدرضا فلاحتي بر اساس حکم دکتر جعفر مهراد، رئيس مرکز منطقه اي به عنوان سرپرست معاونت اداري مالي مرکز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري منصوب  و مشغول به کار شد.

در حکم دکتر محمدرضا فلاحتي آمده است: " نظر به تعهد اخلاقي و کاري و سوابق علمي و تعهدي که به ارزشهاي والاي انقلاب اسلامي داريد بر اساس اين حکم به سرپرستي معاونت اداري و مالي مرکز منطقه اي  اطلاع رساني علوم و فناوري منصوب مي شويد . نظر به اهميت صرفه جويي منطقي در هزينه ها از يکسو و تلاش براي فراهم آوردن زمينه هاي مناسب براي فعاليتهاي پژوهشي از سوي ديگر اميدوارم در بحث بودجه به گونه اي عمل کنيد که فعاليتهاي علمي تحقيقاتي مرکز منطقه اي از رشد مناسبي برخوردار بوده و در عين حال مصرف بهينه بودجه در اولويت برنامه هاي کاري جنابعالي قرار گيرد. پرداختن به مسائل فرهنگي، اعتقادي و بسترسازي براي اعتلاي  ارزشهاي والاي انقلاب اسلامي در مجموعه اعضاي هيأت علمي و شاغلان تحقيقاتي به شدت توصيه  مي شود. انتظار مي رود که از اموال دولتي با ترتيبات مقتضي مراقبت به عمل آورده و با توجه به اجرايي شدن هدفمندي يارانه ها در بحث انرژي نيز دقت لازم به عمل آوريد."

همکاري نزديک با مديران ارشد در معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، معاونت اداري و مالي و منابع انساني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و نيز مرکز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري از موضوعات با اهميتي است که بدانها توجه ويژه معمول خواهيد فرمود". 

گفتنی است، دکتر محمدرضا فلاحتي، دارای مدرك دکتري زبانشناسي (گرايش زبانشناسي رايانه‌اي) از دانشگاه ميسور هندوستان است. وی از تابستان 1378 در سمت هاي مختلفي چون مدير اداره همکاريهاي علمي و بين المللي، دبير مجله بين المللي علوم اطلاع رساني و فناوري اطلاعات، IJIST، (اين مجله اخيراَ به مجله بين المللي علوم اطلاع رساني و مديريت اطلاعات،IJISM ، تغيير نام يافته است) و عضو هيات علمي گروه پژوهشي زبانشناسي رايانه اي مرکز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري فعاليت نموده است.