آزمون استخدامي نهاد كتابخانه‌ها برگزار می‌شود

 

به گزارش لیزنا، به نقل از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي کشور، معاون اداري و مالي ديبر كل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به عنايت خاص دولت دهم به كتابخانه‌ها و نياز مناطق مختلف به افزايش خدمات كتابخانه‌اي در راستاي نهضت مطالعه مفيد، پس از اخذ مجوز از هيات امناي نهاد كتابخانه‌ها، بيش از 400 نيروي انساني متخصص در استان‌هاي مختلف دعوت به همكاري مي‌شوند. نيروهاي انساني جديد بر اساس افزايش كتابخانه‌هاي استان‌ها و نيز ارتقاي ارايه خدمات و تقاضاي اعضا انتخاب مي‌شوند.

 پرويز شيرازي افزود: مرحله نخست (كتبي متمركز ) با انتخاب سه برابر ظرفيت نهايي اسفند ماه برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند از 10 تا 25 بهمن با مراجعه به پورتال نهاد كتابخانه‌ها به نشاني http://www.iranpl.ir/ نام‌نويسي كنند. زمان دقيق برگزاري آزمون كتبي متعاقبا اعلام مي‌شود.

 وي گفت: شرايط خاصي خارج از چارچوب مقررات براي شركت در آزمون وجود ندارد.

 معاون اداري و مالي دبير كل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي گفت: دانش‌آموختگان رشته‌هاي تحصيلي كتابداري، علوم كتابداري و اطلاع‌رساني، برنامه‌ريزي كتابداري، الهيات، الهيات و معارف اسلامي، امور فرهنگي و مديريت فرهنگي و يا مدرك سطح دو و يا بالاتر علوم حوزوي، مديريت بازرگاني،‌مديريت دولتي در مقطع كارشناسي، مديريت دولتي در مقطع كارشناسي ارشد با گرايش‌هاي منابع انساني، مديريت تحول، تشكيلات و روش‌ها و مديريت سيستم‌هاي اطلاعاتي و رشته‌هاي مهندسي صنايع، اقتصاد، علوم اقتصادي، برنامه‌ريزي آموزشي، مديريت دولتي با گرايش مالي، مهندسي عمران، مهندسي راه و ساختمان، مهندسي معماري، آمار و آمار كاربردي، مديريت برنامه‌ريزي، برنامه‌ريزي، ارتباطات و آمار، علوم ارتباطات اجتماعي (روابط عمومي)، علوم ارتباطات و روزنامه نگاري و مديريت رسانه مجاز به شركت در اين آزمون خواهند بود.

 شيرازي افزود: آزمون مرحله نخست به صورت متمركز در مراكز استان‌ها برگزار مي‌شود و گزينش نهايي از طريق مصاحبه با درنظر گرفتن نياز هر استان به صورت بومي و منطقه‌اي خواهد بود.