صفحه موسس فیس بوک هک شد

به گزارش لیزنا به نقل ا زفارس ،تك وب اعلام کرد : مارك زوكربرگ مؤسس فيس بوك اعتراف كرده كه اين صفحه در فيس بوك توسط هكرها هك شده است. البته وي وجود يك حفره يا باگ را عامل اين مساله دانسته است.
هنوز مشخص نيست كه اين هك چگونه و در چه زماني رخ داده است. هكرها جملات زير را پس از انجام اين هك در صفحه رسمي طرفداران زوكربرگ نوشته اند: اجازه بدهيد هك كردن آغاز شود: اگر فيس‌بوك به پول احتياج دارد، چرا به جاي رفتن سراغ بانك‌ها به كاربران خود اجازه نمي‌دهد كه به روش‌هاي اجتماعي در اين شبكه سرمايه‌گذاري كنند؟ چرا نبايد فيس‌بوك به يك اجتماع براي كسب‌وكار، كه محمد يونس برنده جايزه صلح نوبل پيشنهاد آن را داد، تبديل شود؟
هكرها در واقع با نفوذ به صفحه شخصي مارك زوكربرگ از قول او اين جملات را در صفحه رسمي طرفداران وي درج كرده بودند. به فاصله كوتاهي پس از انتشار اين پيام هزاران پيام در مورد آن در فيس بوك منتشر شد.
بعد از اين هك صفحه شخصي زوكربرگ براي مدتي حذف شد و آدرس صفحه طرفداران وي هم تغيير كرد. اين صفحه بيش از 3 ميليون طرفدار دارد و هك شدن آدرس شخصي زوكربرگ هم بازتاب گسترده اي هم در ميان كاربران فيس بوك و هم در ميان متخصصان امنيتي داشته كه تاكنون بارها بر امنيت پايين اين سايت شبكه اي تاكيد كرده اند.