اولین روزنامه مخصوص آی‌پد منتشر شد

به گزارش لیزنا به نقل از بی‌بی‌سی ،آقای مرداک در مراسم رونمایی از روزنامه الکترونیک دیلی (Daily) ابراز امیدواری کرد این روزنامه به یک منبع خبر حیاتی در دوران لوح های الکترونیک تبدیل شود.

 

هزینه اشتراک روزنامه دیلی ۹۹ سنت در هفته است و کاربران آی پد می توانند آن را از فروشگاه دیجیتال آی تیونز که به شرکت اپل، سازنده آی پد تعلق دارد، خریداری کنند.

نیوز کورپوریشن یکصد روزنامه نگار را برای راه اندازی روزنامه الکترونیک دیلی به کار گرفته است. شبکه خبری فاکس نیوز و روزنامه وال استریت ژورنال از دیگر رسانه های متعلق به نیوز کورپریشن هستند.

دیلی در ابتدا در ایالات متحده عرضه می شود. این روزنامه شامل اخبار، گزارش های ویدیویی و تصاویر سه بعدی است و به کاربران امکان می دهد، اخبار دریافتی را شخصی سازی کنند.

بعضی از اخبار و مقاله های این روزنامه به گونه ای طراحی شده است که پیام های مربوط به موضوع که به وسیله کاربران در شبکه اجتماعی تویتر منتشر می شود را نشان می دهد.

آقای مرداک ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده پانزده میلیون آمریکایی مالک آی پد شوند.

او گفت: "در دوران لوح های الکترونیک، فضای مناسب برای یک صدای جدید (در عالم روزنامه نگاری) پدیدار شده است. دوران جدید به روزنامه نگاری جدید نیاز دارد."

آی پد یک لوح الکترونیک است و کاربران می توانند به وسیله آن به تماشای فیلم، بازی، مطالعه نسخه الکترونیک کتاب و نشریات و مرور اینترنت مشغول شوند.