ثبت نام 110 هزار دانشجو برای دریافت کارت خرید کتاب، سایت بسته شد

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ، حمید قبادی با ابراز خرسندی از استقبال خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه، ارزیابی خود را از نخستین روز آن اینگونه بیان کرد: تمام بخش‌های نمایشگاه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خدمات خود را ارائه کردند.

وی همچنین با تائید برخی نواقص از جمله تاخیر در تحویل دستگاه‌های کارتخوان به غرفه‌داران، درباره دلیل آن گفت: با توجه به اینکه این دستگاه‌ها به روابط مالی ناشر با بانک مربوط می‌شود، الزاماً باید تحویل شخص مدیرمسئول غرفه شود و چون برخی دوستان حضور نداشتند، خلل اندکی در این کار ایجاد شد.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران، همچنین ضمن تقدیر ازعملکرد پلیس راهور در روز نخست نمایشگاه افزود: مسئولان اورژانس و آتش نشانی هم در محل‌های خود مستقر بودند و هیچ حادثه خاصی گزارش نشده است.

قبادی درباره اختلال فنی که در ثبت نام دانشجویان متقاضی دریافت کارت‌های الکترونیک خرید کتاب صورت گرفت، گفت: ما از قبل هم دو پیش بینی کرده بودیم که یا بعد از تکمیل ظرفیت و یا بعد از اتمام مهلت ثبت نام، سایت بسته شود.

وی ادامه داد: هر دوی این اتفاق‌ها افتاد؛ یعنی هم 110 هزار نفر از دانشجویان ثبت نام کردند و هم مهلت ثبت نام تمام شد و طبیعی است در این صورت سایت بسته می‌شود.