نمايشگاه كتاب جاكارتا آغاز به كار كرد
به گزارش لیزنا به نقل از فارس ،جاكارتا پست گزارش داد : اين نمايشگاه كه هر سال با حمايت انجمن ناشران اندونزي در جاكارتا برگزار مي‌شود امسال با شعار «تغيير زندگي با كتاب» فعاليت هاي خود را در شهر جاكارتا آغاز كرده است.

اين نمايشگاه كه امسال بيست و يكمين دوره خود را پشت سر مي گذارد ديروز با حضور جمعي از ناشران داخلي و خارجي افتتاح شد.


نمايشگاه كتاب جاكارتا كه امسال به مدت 9 روز برگزار مي‌شود شاهد حضور 119 ناشر و 240 غرفه كتاب آماده ارائه خدمات فرهنگي و عرضه كتاب به مخاطبان و بازديدكنندگان اين نمايشگاه است.


مدير اجرايي اين دوره از نمايشگاه كتاب جاكارتا در اين باره مي‌گويد: اميدوارم ميزان حضور مخاطبان و بازديدكنندگان از اين نمايشگاه امسال نسبت به سال‌هاي گذشته با افزايش چشم‌گيري همراه باشد.


وي اضافه كرد همانطور كه شعار اين دوره از نمايشگاه را «تغيير زندگي با كتاب» گذاشتيم بر اين باوريم كه مطالعه كتاب در حوزه‌هاي مختلف مي‌تواند تاثيرات عميق و ماندگاري بر زندگي مردم داشته باشد.


نمايشگاه كتاب جاكارتا سال گذشته نيز با حضور 172 ناشر از اعضاي انجمن ناشران اندونزي و با حضور توزيع كنندگان و فروشندگان كتاب در اين كشور برگزار شد كه اين تعداد در سال جاري از 172 ناشر به 119 كاهش پيدا كرده است.


يكي از ويژگي‌هاي اين كتاب ارائه تخفيف‌هاي بسيار چشمگير به مخاطبان و بازديدكنندگان كتاب است و در مواردي از غرفه‌داران خواسته شده كه برخي از كتاب‌هاي خود را به صورت هديه به بازديدكنندگان ارائه دهند.


بيست و يكمين نمايشگاه كتاب جاكارتا امسال به مدت 9 روز و با شعار «تغيير زندگي با كتاب» فعاليت خود را آغاز كرده است و تا روز يازدهم جولاي 2011 ادامه دارد.