از طرحهای برتر در زمینه افزایش مطالعه در یزد تقدیر می‌شود

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، شاه حسینی معاون فرماندار صدوق نقش مطالعه را در جامعه انکار ناپذیر دانست و اظهار داشت: کتاب برطرف کننده نیازهای روحی و اجتماعی انسان است و همه باید در امر خطیر فرهنگ‌سازی برای مطالعه به خصوص از سنین پایین، تلاش کنیم.

علایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز ضمن تشریح سند نهضت مطالعه مفید، خواستار همکاری کلیه نهادهای عضو کمیته شد و تصریح کرد: تحقق اهداف سند نهضت مطالعه مفید تنها با همدلی و همراهی همه دستگاههای فرهنگی متولی این امر امکان‌پذیر است.

در پایان این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مطالب و پیشنهادهای مطرح شده، بخشی از وظایف دستگاههای عضو به تصویب اعضا رسید.

تشکیل دبیرخانه کمیته نهضت مطالعه مفید در شهرستان، ارائه کتاب به شرکت‌کنندگان کلاسهای طرح اوقات فراغت، عضویت همه اعضای کمیته نهضت مطالعه مفید صدوق در کتابخانه‌‌های عمومی، برگزاری مسابقات کتابخوانی فصلی اداره کل کتابخانه‌های استان در همه کتابخانه‌های عمومی صدوق و فراخوان عمومی برای طرح «چگونه سطح مطالعه شهرستان رابالا ببریم؟» و اهدای جوایز نفیس به سه طرح برتر از جمله مصوبات مهم این جلسه بود.