اطلاعیه ای از طرف نهاد کتابخانه های عمومی تبریز

به گزارش لیزنا، نهاد کتابخانه های عمومی تبریز اطلاعیه ای با عنوان «کتاب: یادگار ماندگار» جهت اهدای کتاب و منابع کتابخانه ای به کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی صادر کرده است.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

«کتاب: یار ماندگار

کتابخانه عمومی نهادی اجتماعی و متعلق به همه مردم است و از این رو هم میهنان بزرگوار نقش بسزایی در توسعه و بهبود کیفیت خدمات کتابخانه ها ایفا می کنند.

بدون شک حضور مردم عزیز در تمام عرصه ها موجب رشد و شکوفایی شده و یکی از نمونه های بارز این مشارکتها، احداث کتابخانه ملی تبریز بوده که امروز با افتخار به عنوان بزرگ ترین کتابخانه عمومی ایران در مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی کشور رخ می نمایاند که با همت بزرگ مردانی چون نخجوانی ها و همدلی یکایک مردم بنا شده است.

اهدای کتاب نیز سنت حسنه دیرینه ای است که موجب بالندگی، نشاط اجتماعی و ارتقاء فرهنگ عمومی در جامعه می شود از این رو اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی، با برپایی ایستگاه دریافت کتاب های اهدایی همشهریان عزیزدر مصلی حضرت امام(ره) تبریز، هر جمعه آماده دریافت کتاب و منابع کتابخانه ای اهدایی به کتابخانه های عمومی استان است.

علاقمندان مشارکت در این طرح ماندگار علاوه بر مراجعه به کتابخانه های عمومی استان، می توانند جمعه ها از ساعت 11 الی 13 به ایستگاه اهدای کتاب در مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز مراجعه نموده و کتاب و منابع کتابخانه های خود را به کتابخانه های عمومی استان اهداکرده و یادگاری ماندگار در عرصه فرهنگی این مرز و بوم بر جای بگذارند

وعده دیدار ما : جمعه ها - مصلی حضرت امام خمینی (ره) و همه روزه در کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی »