فراخوان اعلام کاندیداتوری انتخابات چهارمین دوره هیأت مدیره ادکا

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، کمیته اطلاع رسانی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران (ادکا) اعلام کرد: افراد حائز شرایط می توانند در این مجمع شرکت نموده و برای انتخابات چهارمین دوره هیات مدیره ادکا، کاندیداتوری خود را اعلام نمایند.

 

دانشجویان دوره دکتری، کارشناسی ارشد رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی  و همچنین دانشجویان کارشناسی این رشته، در صورتی که در سال سوم و بالاتر مشغول به تحصیل باشند می توانند کاندیداتوری خود را اعلام کنند.

 

از دیگر شرایط اعلام کاندیداتوری، سابقه حداقل یک سال فعالیت در انجمن علمی داشجویی کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه مربوط و تکمیل معرفی نامه (ممهور یا امضا شده توسط مدیرگروه دانشگاه مربوطه) و فرم شرکت در مجمع عمومی ادکا است.

 

لازم است افراد متقاضی جهت حضور در مجمع عمومی ادکا، می بایست قبل از حضور اساسنامه این اتحادیه را مطالعه نمایند و فرم های تکمیل شده ی مذکور را حداکثر تا تاریخ 25 مهر 1389 به شماره 88056908-021 فکس نمایند.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09159343174 رضا عجم (مسئول روابط عمومی ادکا در دوره سوم) تماس حاصل نمایند.