استخدام کتابدار در مجلس شورای اسلامی

 

به گزارش لیزنا، مجلس شوراي اسلامي به منظور تامين نيروي انساني متخصص مورد نياز خود ، افراد واجد شرايط را ازطريق برگزاري آزمون كتبي و انجام مصاحبه علمي و با همكاري سازمان سنجش آموزش كشور استخدام  مي نمايد.

فارغ التحصیلان رشته کتابداری (زن ومرد) در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی با  عنوان شغلی «کارشناس اسناد» مشغول به کار شوند.

شایان ذکر است داوطلبان می بایست  در آزمون کتبی 60 سوال در زمینه های «مبانی کتابداری و اطلاع رسانی»، «مدیریت و برنامه ریزی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی»، «آمار و روشهای تحقیق در کتابداری و اطلاع رسانی»، «فناوری اطلاعات و نظامهای ذخیره و بازیابی»را پاسخ دهند.

همچنین پرداخت مبلغ 250000 ريال به حساب سيبا شماره 2170418009002 بانك ملي ايران شعبه مجلس كد 578  (نام صاحب حساب: تنخواه گردان حسابداري مجلس) و ارائه اصل فيش بانكي در زمان برگزاري آزمون از جمله مدارک موردنیاز جهت ثبت نام اعلام شده است.

داوطلبان می توانند از تاریخ 18 خرداد 1390 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی مجلس شورای اسلامی اقدام نمایند.