پیام تبریک رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، به رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) دکتر غلامرضا فدائی به سمت ریاست اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی ایران، منصوب شد.

بدین منظور دکتر سعید رضائی شریف آبادی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، در پیامی به دکتر غلامرضا فدائی، رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی، تبریک گفت.

در این پیام دکتر سعید رضائی شریف آبادی ضمن آرزوی توفیق برای آقای دکتر غلامرضا فدائی از همه صاحبنظران، اعضای هیئت علمی و دانش آموختگان کتابداری و اطلاع رسانی دعوت کرد تا در راه اندازی و توسعه این دانشکده از هیچگونه همکاری دریغ نورزند.

متن پیام به شرح زیر است:

استادگرانمايه جناب آقاي دكتر غلامرضا فدائي

با سلام و احترام ؛

بدينوسيله از طرف خود و همكاران ارجمندم در انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران، انتصاب شايسته حضرتعالي را از سوي رئيس محترم دانشگاه تهران، به عنوان مسئول نخستين دانشكدة علوم كتابداري و اطلاع رساني، تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

اين انتصاب فرخنده را در آغاز ماه مبارك رمضان، به فال نيك مي گيرم و آرزو مي كنم با همت جنابعالي و حمايت همه جانبه تمامي علاقه ‌مندان بويژه صاحب نظران، دانش آموختگان و اعضاي محترم هيأت علمي گروه ‌هاي كتابداري و اطلاع­رساني از راه اندازي و توسعه اين دانشكده، گام هاي سازنده‌ ‌‌اي در جهت ارتقاي رشته و تربيت نيروي انساني كارآمد و مورد نياز جامعه، در زمينه­هاي گوناگون برداشته شود.

با احترام مجدد

سعيد رضائي شريف­آبادي

رئيس انجمن كتابداري و اطلاع ­رساني ايران

 

 

گفتنی است براساس تفاهم نامه ی امضا شده در هفدهم بهمن ماه 1388 میان دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران و علی اکبر اشعری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تأسیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی در دستور کار قرار گرفت.

اطلاعات تکمیلی درباره دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی متعاقبا از طریق پایگاه خبری لیزنا اعلام خواهد شد.