برگزاری جشنواره سراسری قصه‌گویی رضوی در مهرماه

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قاسم عزیززاده گرجی مدیر کانون استان مازندران با بیان این‌که 22 مهر، زمان برگزاری هشتمین جشنواره رضوی و نیز اولین جشنواره قصه‌گویی کشوری تعیین شده است اعلام کرد که تاکنون 150 قصه رضوی از پنج استان کشور و نیز چهار اثر از قصه‌گویان افغانی در رابطه با موضوع امام رضا(ع) به دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی ارسال شده است.

وی افزود: برای تامین منابع اطلاعاتی قصه‌گویی اعضا و مربیان مراکزکانون پرورش فکری لیست کتاب‌هایی ـ که به عنوان مرجع از زندگانی امام رضا(ع) می‌تواند قابل استفاده باشد ـ در اختیار تمام مراکز کانون کشور قرار گرفته است.

به گفته‌ی مدیر کانون پرورش فکری مازندران تاکنون لیست 30 عنوان کتاب نیز با موضوع امام رضا(ع) به مراکز کانون پرورش فکری کشور اعلام شده است.

گرجی در عین حال جشنواره قصه‌گویی رضوی را تنها مسابقه‌ای در این حوزه دانست که اعضا و مربیان می‌توانند دراین جشنواره شرکت کنند.

وی همچنین مهلت ارسال آثار به دبیر‌خانه جشنواره رضوی را بیستم شهریور سال جاری اعلام کرد.

مدیر کانون استان مازندران همچنین از داوری آثار برگزیده در جشنواره قصه‌گویی رضوی در دو مرحله خبر داد و افزود: در مرحله نخست 40 اثر انتخاب و در مرحله نهایی از میان آثار در دو مرحله هشت اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی ومورد تجلیل قرار می گیرند.