بيست‌و‌هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب ميامي برگزار مي‌شود

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از فارس، سلبريتي اعلام کرد: بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي ميامي امسال با حضور 300 نويسنده و ناشر صاحب نام در حوزه‌هاي مختلف در ايالت فلوريدا برگزار مي شود.
اين نمايشگاه به مدت 4 روز و در روزهاي چهاردهم تا هفدهم نوامبر 2010 ميزبان ناشران، كتابفروشان و موسسات فرهنگي خواهد بود.
به گفته مدير برگزاري اين نمايشگاه، در حال حاضر مقدمات برگزاري اين نمايشگاه در ميامي در حال اجراست و تا امروز دعوت‌نامه بسياري از نويسندگان سرشناس براي شركت در اين نمايشگاه ارسال شده است.
نمايشگاه بين المللي ميامي يكي از بزگترين رويدادهاي فرهنگي در فلوريدا است كه هر سال بالغ بر 250 هزار بازديدكننده را به خود مجذوب مي‌كند.
امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته نمايشگاه كتاب فلوريدا با حضور ناشران ادبي و غيرادبي از كشورهاي مختلف برگزار خواهد شد و اين ناشران تازه هاي نشر خود را به مخاطبان و دوستداران كتاب عرضه خواهند كرد.
به گفته مدير اجرايي اين نمايشگاه امسال نويسندگاني چون «ديويد اكس» با رمان «جنگ خسته كننده است»، «بري ديتش» با كتاب «هرويل»، «سيد جاكوبسن» با كتاب «زندگي آن فرانك»، «مت جانسون» با كتاب «باران سياه»، «چيپ كيد» با كتاب «عصر طلايي» در بيست و هفتمين نمايشگاه كتاب ميامي حاضر خواهند شد.
«آلكس سيمونس»، «جو ساكو»، «جان هيلتي»، «جوشا هال فيكووف»، «لارس مارتينسون» و «دنيس كيچن» از ديگر نويسندگاني هستند كه براي شركت در اين نمايشگاه حاضر شده‌اند.
نمايشگاه بين‌المللي كتاب ميامي چهاردهم تا هفدهم نوامبر سال جاري در ميامي واقع در ايالت فلوريدا برگزار مي‌‌شود.