مسابقه­ اطلاعات تخصصی کتابداری و اطلاع رسانی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، علیرضا ناصری، دبیر اجرایی ششمين دوره مسابقه­ اطلاعات تخصصی کتابداری و اطلاع رسانی گفت: کتابخانه امام خمینی (ره) ششمين دوره مسابقات اطلاعات تخصصی کتابداری را با هدف ارتقای سطح علمی کتابداران و ارج نهادن به مقام حرفه مندان کتابداری با همیاری اساتید و متخصصین این رشته برگزار می کند.

وی افزود: سئوالات به گونه‌ای تهیه و تنظیم شده است که مورد استفاده و بهره‌وری برای دانشجویان مقاطع مختلف رشته کتابداری و همچنين كتابداران كليه كتابخانه‌ها واقع شود.

ناصری گفت: به 30 نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را ارسال نمایند لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای به رسم یادبود، در مراسم اختتاميه در تالار سراي اهل قلم با حضور دست‌اندركاران و اساتيد محترم رشته كتاب و كتابداري اهدا خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند سؤالات مسابقه از پایگاه خبری لیزنا دریافت نمایند. ارائه پاسخنامه از طريق  پست الكترونيكي به نشاني bookweek89@yahoo.com  يا آدرس پستي كتابخانه امام خميني به نشاني تهران: میدان امام حسین، خ 17 شهریور، خ خشکبارچی، پارک خیام، کتابخانه امام خمینی (ره)  تلفن: 9- 33358688  امكان پذير است.

مهلت ارسال پاسخنامه ها 20 آذر 1389 اعلام شده است و زمان اعلام نتایج 27 آذر ماه خواهد بود.