9 بهمن آخرین مهلت ناشران برای شرکت در نمایشگاه پاریس و بولونیا

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ،محمود آموزگار دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران درباره شرایط شرکت ناشران ایرانی در دو نمایشگاه کتاب پاریس و بولونیا گفت: ناشرانی که عضو اتحادیه هستند لازم است تا شنبه 9 بهمن فرم‌های لازم را پر کرده و تحویل اتحادیه دهند.

وی ادامه داد: اگر ناشرانی هستند که علاقمند به حضور در این دو نمایشگاه هستند ولی در اتحادیه عضویت ندارند ما این امکان را فراهم کردیم که درخواست عضویت بدهند و پرونده آنها با سرعت در جریان بیفتد تا بتوانند برای شرکت اقدام کنند.

دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با اشاره به اینکه سهمیه‌ای که در اختیار اتحادیه قرار گرفته محدود است، تاکید کرد: به همین دلیل اولویت با اعضای فعلی است و همچنین به دلیل اینکه ظرفیت تکمیل می‌شود از ناشران عضو می‌خواهیم که هر چه سریعتر اقدام کنند.

آموزگار افزود: ویزا برای حضور در دو نمایشگاه پاریس و بولونیا از طریق سفارت فرانسه صادر می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند بازدید تخصصی از هر دو نمایشگاه را داشته باشند. از سوی اتحادیه هم با یک تور مسافرتی هماهنگی‌هایی صورت گرفته که بتوانیم خدمات مناسبی در اختیار ناشران ایرانی قرار دهیم.

این ناشر با اشاره به اینکه پرداخت هزینه‌های سفر و اقامت برعهده ناشران است، عنوان کرد: همانطور که قبلا هم اشاره شده بود اتحادیه در تلاش است که حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور هدفمند و موثر باشد که این برنامه‌ها بیشتر در نمایشگاه فرانکفورت اجرایی خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین سعی می‌کنیم حضورمان در نمایشگاه پاریس و بولونیای ایتالیا هم برای کلیت وضعیت نشر کشور مفید واقع شود و ناشران این فرصت را بیابند که هم با فضای نشر جهانی بیشتر آشنا شوند و هم اینکه محصولات خود را معرفی کنند.

ناشران عضو اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران می‌توانند فرم ویزا را از اینجا دریافت نمایند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب پاریس از 28 اسفند ماه امسال تا سوم فروردین ماه سال 1390 و نمایشگاه بولونیا از هشتم تا یازدهم فروردین ماه سال 1390 برگزار خواهد شد.