راه اندازی سرویس اختصاصی پست الکترونیک کتابداران

پایگاه خبری لیزنا قصد دارد در آستانه سال نو با ساخت این سرویس پست الکترونیکی، امکان تبادل اطلاعات آسان و سریع را برای کتابداران سراسر کشور بویژه کاربران این پایگاه خبری فراهم آورد.
سرویس پست الکترونیکی پایگاه خبری لیزنا در راستای اشاعه فرهنگ استفاه از امکانات داخلی کشور، به صورت yourname@lismail.ir طی چند مرحله در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
از آنجا که سیستم های پست الکترونیکی رایج و مورد استفاده کاربران داخلی برخی مواقع دچار نواقصی می شوند و دسترسی به آنها با دشواری مواجه می شود، لذا ايجاد يك فضاي مطمئن براي تبادل اطلاعات آسان و سريع میان افراد بویژه کتابداران ضروری به نظر می رسد.
این سرویس که طی آن کاربران، آدرس پست الکترونیکیی به صورت yourname@lismail.ir خواهند داشت، قرار است در مرحله اول به همکاران افتخاری و اعضای خبرنامه لیزنا و برمبنای درخواست این گروه از کاربران اختصاص یابد.
از ويژگي هاي اين سرویس مي توان به قابليت ايجاد ایمیل اختصاصی براي كتابداران، اختصاص فضاي ذخيره سازي اطلاعات، امكان انتقال و ارسال كپي از ايميل به ايميل هاي ديگر و دفتر آدرس ها اشاره كرد.

کتابداران سراسر کشور و تمامی کاربران لیزنا می توانند جهت ارسال درخواست و ارائه نام کاربری مورد نظر خود فرم ثبت نام پست الکترونیکی را تکمیل نمایند.