پاسخگویی وزیر علوم در مورد دانشگاه پیام نور در مجلس

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، جلال محمودزاده گفت: با پیگیری هایی که رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت دانشگاه پیام نور به عمل آورده این موضوع به زودی با حضور وزیرعلوم و رئیس دانشگاه پیام نور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

دبیر اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی افزود: در این جلسه مسئولین دانشگاه پیام نور آمار و ارقام خود و نمایندگان نیز آمار و ارقام خود را ارائه می دهند.

پیش از این نماینده مردم سیستان و بلوچستان و میرجاوه در مجلس از نامه 7 نفر از نمایندگان مجلس به رئیس مجلس درباره وضعیت نامناسب دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: از ریاست مجلس طی نامه ای خواستیم که وزیر علوم را برای پاسخگویی نسبت به وضعیت دانشگاه پیام نور به مجلس فراخواند.

حسن زیاری ، رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این زمینه گفته بود: در ارتباط با نامه هفت نماینده مجلس به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره دانشگاه پیام نور در جریان نیستم و از چنین چیزی خبر ندارم.

وی در عین حال تاکید کرد: پیش از این گزارشی به مجلس ارائه کردیم اما اگر قرار باشد به عزیزان در مجلس شورای اسلامی دوباره توضیحاتی ارائه بدهیم، این کار را انجام خواهیم داد.