60درصد غرفه‌ها در بخش كودك‌ونوجوان براي برگزاري نمايشگاه مهيا شده‌اند

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، محسن يگانه‌كاري مدير اجرايي انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان درباره آخرين اقدامات در بخش ناشران كتاب كودك و نوجوان گفت: تعداد غرفه‌هايي كه در بخش كودك و نوجوان تا به اين لحظه آماده شده در حدود 283 غرفه است. 

به گفته يگانه‌كاري؛ بالغ بر 300 نمايندگي ارائه شده، تقريبا بيش از 95 درصد غرفه‌ها به ناشران تحويل داده شده و تا امروز 60 درصد غرفه‌ها و مهياي برگزاري هستند. 

مدير اجرايي انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان ابراز داشت: هرچه به زمان افتتاحيه نمايشگاه نزديك‌تر مي‌شويم ميزان چينش غرفه‌ها افزايش مي‌يابد، تا به امروز نمايشگاه تغييرات فراواني را پشت سر گذاشته و تا آخرين ساعات امروز پيش‌بيني مي‌كنيم كه 90 درصد غرفه‌ها آماده شود. 

وي در مورد ناشراني كه اقدام به چينش غرفه‌هاي خود نكرده‌اند، گفت: به همه ناشران براي آماده‌سازي غرفه‌ها هشدار داده شده كه در صورت عدم آمادگي ناشران، غرفه‌ها به ناشران ديگري تحويل داده خواهد شد. 

وي در مورد ميزان اجاره غرفه‌ها افزود: 283 غرفه تا به اين لحظه تحويل داده شده؛ اما ميزان اجاره هر غرفه بر مبناي تعرفه وزارت ارشاد اخذ شده است در اين تعرفه با توجه به متراژ، قيمت‌ها تغيير مي‌كند.