علي‌رغم افزايش مراجعه، ساعت كاري نمايشگاه كتاب افزايش نمي‌يابد

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، سيدمهدي جعفري مدير روابط عمومي نمايشگاه كتاب ضمن اشاره به جمعيت علاقه‌مند فراوان كه در روز نخست و دوم و در ساعات آغازين به كار نمايشگاه وارد مصلاي شدند گفت: جمعيت مشتاق فراواني روز گذشته و امروز در صحن مصلاي شاهديم، ديروز به عنوان روز نخست شاهد استقبال بسيار خوبي بوديم. 

وي به ساعات كار نمايشگاه كتاب در روز دوم و استقبال عمومي اشاره و تصريح كرد: امروز درهاي ورودي شبستان و سالن‌هاي مصلاي زودتر از موعود مقرر به روي بازديد كنندگان گشوده شد اما ناشران ملزم و موظف هستند از ساعت 10 در غرفه‌ها حضور يابند. 

وي در پاسخ به  این سؤال که گفته مي‌شود ركورد بازديد كنندگان در روزهاي تعطيل آتي، شكسته خواهد شد و آيا براي اين امر به افزايش ساعات بازديد علاقمندان انديشيده شده يا نه پاسخ داد افزايش ساعات كار نمايشگاه در 2 روز آينده كه تعطيل عمومي منوط به نظر حاضران در جلسه شورا و رئيس نمايشگاه دارد كه در صورت افزايش ساعات بازديد اين امر اطلاع‌رساني خواهد شد. 

وي در ادامه درباره اينكه ساعات نمايشگاه همانند سابق خواهد بود تصريح كرد: همانند آنچه كه قبلا گفته و روز گذشته هم اعلام شد ساعات كار نمايشگاه از 10 تا 20 است اما افزايش اين ساعات بستگي به نظر رئيس نمايشگاه دارد.