بازدید روز نخست از بخش کودک نمایشگاه خوب نبود

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ،  برزو سریزدی گفت: در بخش کودک و نوجوان به 286 ناشر غرفه داده شده است که با توجه به اینکه بعضی ناشران نیامده‌اند غرفه‌شان را تحویل بگیرند، فکر می‌کنم این تعداد به 290 ناشر برسد.

وی درباره علت خالی ماندن دو غرفه (شماره‌های 63 و 63) در بخش کودک و نوجوان هم یادآور شد: یکی از این غرفه‌ها اساساً خالی است و قرار نبوده به ناشری داده شود. غرفه دیگر هم مربوط به یکی از ناشران است و چون نیامده، امروز او را با ناشر دیگری جایگزین می‌کنیم.

مدیر بخش کودک و نوجوان نمایشگاه همچنین درباره میزان استقبال مردم از این بخش در روز نخست گفت: معمولاً روز اول در هر نمایشگاهی خلوت است و دیروز هم میزان بازدید از بخش کودک خوب نبود و نسبتاً کم بود ولی با توجه به شروع روزهای تعطیل، پیش بینی می‌کنیم استقبال به بیشترین حد خود برسد.

سریزدی درباره اتفاقات احتمالی در این بخش از نمایشگاه با توجه به برپایی آن در سازه‌های موقت، تاکید کرد: دو روز مانده به نمایشگاه طوفان شدیدی در تهران و از جمله مصلی وزیدن گرفت که خوشبختانه آسیب خاصی به بخش کودک نمایشگاه وارد نکرد.

وی در عین حال گفت: البته در صورت بارش‌های شدید، نمی‌توان تضمین کرد که هیچ نفوذ آبی در سالن‌ها ایجاد نخواهد شد و به همین خاطر به ناشران حاضر در بخش کودک اعلام کرده‌ایم که حتماً پالِت و مشما با خود همراه داشته باشند.

مدیر بخش کودک و نوجوان نمایشگاه درباره بروز تخلف توسط غرفه‌داران هم گفت: تاکنون هیچ موردی در این زمینه گزارش نشده است.