راه‌‌اندازی بخش‌های جدید در لیزنا

 

با گسترش فناوری ‌های نوین و تغییر و تحولات و محصولات جدید و روزافزون، اخبار و اطلاعات این عرصه نیز رو به فزونی گذاشته و به تدریج جای بزرگ‌ تری را در رسانه‌ ها به خود اختصاص می‌دهد.

هر چند اخبار مربوط به فناوری در لیزنا جایگاه خاص خود را داشته و تحولات مربوط به این عرصه هیچگاه مورد غفلت نبوده است، اما ضرورت وجود سرویسی مستقل در این زمینه وجود داشته است.

بخش ویژه «فناوری» به نشانی اینترنتی  http://it.lisna.ir، كه از امروز یکشنبه مورخ 26 تیر 1390 ، همزمان با میلاد حضرت قائم (عج) ، كار خود را در لیزنا آغاز می‌كند، با هدف پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به محصولات و نوآوری‌ های این دنیای جذاب، تلاش می کند رویكرد بررسی و تحلیلی نیز داشته باشد.

همچنین در راستای ایجاد فضایی جهت بازگویی مسائل پیرامون حوزه کتابداری و اطلاع رسانی و سایر موضوعات مرتبط در قالب طنز، بخش ویژه ای نیز تحت عنوان «نیش و نوش» در لیزنا آغاز به کار کرده است.

شایان ذکر است، بخش طنز لیزنا به دور از هرگونه توهین و تخریب اشخاص، سازمان ها و حرفه ها کار خود را شروع و دنبال خواهد کرد و تلاش می کند برخی از مسائل حرفه را با نگاهی ویژه مطرح کند.

لیزنا در این مسیر، از مطالب، مقالات، نظرات و تحلیل ‌های خوانندگان و علاقه‌ مندان كه موجب غنای بخش های مذکور می‌ گردد، استقبال می‌ نماید.