نسخه بتاي فلش پلير 11 شرکت Adobe به بازار آمد

به گزارش لیزنا به نقل از همکاران سيستم، برخي از قابليت‌هاي فلش پلير Incubator از جمله Stage 3D و پشتيباني 64 بيتي در نسخه بتاي فلش پلير 11 به کار گرفته شده است.

يکي از ويژگي‌هاي عمده نسخه بتاي فلش پلير 11 شرکت Adobe قابليت Stage3D APIs است که براي بهبود مدل‌هاي سه بعدي، تصاوير Interactive را پشتيباني مي‌کند و نسخه 64 بيتي براي پشتيباني سيستم عاملMac OS X شرکت اپل و لينوکس ويندوز در نظر گرفته شده است.

همچنين نسخه جديد فلش پلير شرکت Adobe  توانايي ادغام کردن (Integrate) برنامه‌هاي صوتي (تلفن) به اپليکيشن‌هاي تجاري براي استفاده از برنامه G.711 Audio compression Codec و کدگذاري ويديوهاي با کيفيت بالا را با استفاده از H.264 /AVC SW Encoding دارد.

همچنين اين نسخه جديد فلش پلير به توسعه‌دهندگان برنامه‌هاي نرم‌افزار امکان مي‌دهد تا براي ارسال حجم وسيعي از داده‌ها اپليکيشن‌هاي پيشرفته براي به اشتراک‌گذاري فايل‌ها مانند FTP طراحي کنند، وجود کيفيت صداي HD Surround نيز يکي ديگر از قابليت‌هاي فلش پلير 11 به شمار مي‌رود.

همچنين نسخه بتاي نرم‌افزار AIR 3  قابليت‌هاي پيشرفته‌اي را ارائه اداه است که محيط توسعه‌يافته و انعطاف‌پذيري را براي ارائه اپليکيشن‌هاي اينترنتي و مبتني بر مرورگرها را در اختيار توسعه‌دهندگان برنامه‌هاي نرم‌افزاري قرار مي‌دهد.

نرم افزار AIR 3 نو آوري‌هاي جديدي در زمينه توسعه ويژگي‌هاي گرافيکي و ويديو هاي با کيفيت HD را در اختيار کاربران قرار داده است.