گوگل می گوید در کدام ایستگاه پیاده شوید

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، لندنی ها و بازدیدکنندگان این شهر می دانند که سیستم حمل و نقل عمومی پایتخت انگلیس یک سر گیجه واقعی است.

سال آینده در دوره بازیهای المپیک 2012 میلیونها نفر به این شهر می آیند و بنابراین درصد این سردرگمی های بالقوه افزایش می یابد. به ویژه که نقشه های خطوط مترو، تراموا و اتوبوس به اندازه کافی گیج کننده هستند.

به همین مناسبت گوگل بر روی سرویس Google Maps لندن گزینه جدیدی را راه اندازی کرده است که می تواند به کاربران تلفنهای همراه هوشمند برپایه سیستم عامل آندروئید بگوید که در چه ایستگاهی باید پیدا شوند.

این ویژگی جدید که این هفته راه اندازی شده است با همکاری پایگاه اطلاعات رایگان سیستم حمل و نقل لندن توسعه یافته است.

"کالویر رنگر"، مدیر بخش دیجیتال شهرداری لندن در این خصوص توضیح داد: "لندن یک قطب جالب برای نوآوریهای جهانی است. 18 ماه قبل ما سیستم London Datastore را راه اندازی کردیم. همه می توانند بر روی این سرویس دیجیتال به صورت رایگان از حجم وسیعی از اطلاعات شهری استفاده کنند. گوگل مپس یک نمونه درخشان است که نشان می دهد این اطلاعات رایگان چطور می توانند به لندنی ها و بازدیدکنندگان کمک کنند."

براساس گزارش دیلی میل، وی افزود: " بازیهای المپیک و پارالمپیک 2012 لندن بهترین زمان برای توسعه دهندگان و شرکتها است که نرم افزارهای نوآورانه ای ایجاد کنند که بتواند به ما در بهبود کیفیت بازیها کمک کنند."

همچنین "اد پارسونس"، از گوگل انگلیس اظهار داشت: "از آنجا که همه سال 26 میلیون نفر از این شهر بازدید می کنند ما از ارائه اطلاعات مسیرهای حمل و نقل عمومی بر روی سرویس گوگل مپس لندن بسیار هیجان زده ایم."