150 پوستر کتابداری از سراسر جهان در ایفلا 2011

 

به گزارش لیزنا، در سالن نمایشگاههای کنگره ایفلا 2011، بیش از 150 پوستر منحصر به فرد به نمایش گذاشته شده است.  این پوسترها در رنگ، فرم و شکل های متفاوت، اطلاعات بسیاری را که توسط نمایندگان متخصصان کتابداری و اطلاع رسانی سراسر جهان از پژوهش ها، ابتکارات و پروژه های بزرگ و کوچک ایشان تهیه شده است، به نمایش می گذارد.


نشست های پوستر دو بار باحضور  برای فواصل دو ساعت، از 12:00 تا 14:00 به وقت سان خوان، در تاریخ دوشنبه 15 و سه شنبه، 16 آگوست 2011 برگزار شده است. ارایه ها اغلب با ارائه جزوات  وسایر  منابع چاپی انجام می شود.

علاقه مندان برای مشاهده عناوین و ارائه دهندگان پوسترهای کنگره ایفلا 2011 می توانند به این لینک مراجعه نمایند.

شایان ذکر است از ایران، پوستر دکتر نادر نقشینه، عضو هیأت علمی گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه تهران، با عنوان «Information Ecology as Tool for repurposing of Information-Intensive Social Networks» توسط نماینده وی، شیما مرادی ارائه می شود. این درحالی است که پوسترهای مورد پذیرش کمیته داوران ارائه شده توسط پونه مهرتا ش و دکتر سید امید فاطمی و همچنین مینا ذاکر شهرک ارائه نشده است.

 

هفتاد و هفتمین کنفرانس جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا (فدراسيون بين‌المللي انجمن‌ها و مؤسسات كتابداري) در سال 2011 از 13-18 آگوست (22-27 مرداد 1390) با موضوع «کتابخانه ها فراتر از کتابخانه: یکپارچگی، نوآوری و اطلاعات برای همه »، در «سن خوان» پایتخت جمهوری «پورتوریکو» برگزار می شود.