اهدای کتابخانه دکتر محمدی وایقانی به فرهنگ‏سرای هنگام

به گزارش لیزنا، روابط عمومی فرهنگ‏سرای هنگام اعلام کرد: کتابخانه و تألیفات شخصی دکتر «محمدکاظم محمدی وایقانی» استاد دانشگاه و پژوهش‏گر حوزه فلسفه و عرفان طی مراسمی به کتابخانه فرهنگ‏سرای هنگام اهدا شد. «مولانا و ترجمه آیات قرآن»، «مکتب عرفانی تبریز»، «معراج پدیده‏ای شگفت»، «مولانا و شنیدن»، «سهروردی دانای حکمت باستان»، «موسیقی و سماع کیهانی»، «حکایات و روایات بایزید»، «سهروردی مفسر آیات نور»، «سیمای اهل تقوی»، «مولانا و شعر»، «خاستگاه عشق عرفانی» و.... بخشی از تألیفات و کتاب‏های اهدایی این نویسنده است. 

برپایه این گزارش، محمدی هدف از اجرای این تصمیم را کمک به شناخت و معرفت شهروندان نسبت به مشاهیر و مفاخر تاریخ اسلام و ایران و ترغیب آنها به مطالعه و بررسی آثار ماندگار مشاهیر عنوان کرد. گفتنی است این نویسنده و پژوهش‏گر یکی از سخنرانان همایش بزرگ‏داشت شیخ‏ شهاب‏الدین سهروردی بود که ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب این همایش، به انجام این کار فرهنگی نیکو مصمم شد.

فرهنگ‏سرای هنگام در میدان رسالت، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند، واقع شده است و شهروندان برای آگاهی بیشتر می‏توانند با شماره تلفن 77491491 تماس بگیرند.